MZK Przemyśl - logo
Miejski Zakład Komunikacji
Sp. z o.o. w Przemyślu
  • sobota,  21 czerwca 2025
  • Logo Facebook
  • Logo ePUAP
  • Logo BIP
  • Logo WCAG WCAG
  • Aktualności
  • Informacje o Spółce 
    • Informacje podstawowe
    • Dane kontaktowe
    • Organy Spółki
    • Przedmiot działalności
    • Zamówienia Publiczne
    • Praca
    • Ochrona danych osobowych
  • Dla pasażera 
    • Portal Pasażera
    • Rozkład jazdy
    • Wykaz linii
    • Rodzaje i ceny biletów
    • Rodzaje ulg
    • Gdzie kupić bilet
    • Bilet w komórce
    • Opłaty dodatkowe
    • Kontrola biletów
    • Akty prawne i inne dokumenty
  • Oferta handlowa 
    • Stacja Paliw
    • Serwis klimatyzacji
    • Parking TIR
    • Parking dla sam. osobowych
    • Reklama
    • Wynajem nieruchomości
Znak MZK

Rozkład jazdy

Portal Pasażera

Portal pasażera

  • Informacje o Spółce
  • >
  • Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Sekretariat
tel.: 16 678 30 44
e-mail: sekretariat@mzk.przemysl.pl
 
Dyspozytor  (informacja o rozkładzie jazdy)
tel. 16 678 60 69 lub 16 678 30 44 wew. 23
 
Biuro Obsługi Klienta  (reklamacje i zapytania dot. e-karty, Portalu Pasażera oraz biletów w kasownikach)
e-mail: bok@mzk.przemysl.pl
 
Punkt Sprzedaży Biletów - ul. Jagiellońska
tel. 695 288 905
 
Stacja paliw  - ul. Lwowska 9
tel. 16 678 30 44 wew. 25
 
DZIAŁ FINANSOWO-KADROWY
e-mail:  finanse@mzk.przemysl.pl
Dorota Lary -  Główna Księgowa, tel. 16 678 30 44 wew. 11
Mariola Aniśko, tel. 16 678 30 44 wew.  17
Lucyna Piejko, tel. 16 678 30 44 wew. 18
Jolanta Wiernusz-Gołębiowska, tel. 16 678 30 44 wew. 19
Lucyna Gefert, tel. 16 678 30 44 wew. 31
 
Stanowisko ds. kadr
e-mail: kadry@mzk.przemysl.pl
Magdalena Ostróżka - tel. 16 678 30 44 wew. 15
 
DZIAŁ SPRZEDAŻY, WSPÓŁPRACY I SPRAW GOSPODARCZYCH
e-mail: handlowy@mzk.przemysl.pl
Artur Czyżyk - Kierownik, tel. 16 678 30 44 wew. 20
Jacek Rybak,  tel. 16 678 30 44 wew. 12
Adrian Mroczkowski, tel. 16 678 30 44 wew. 12
Izabela Oleniacz, tel. 16 678 30 44 wew. 12
 
DZIAŁ PRZEWOZÓW
e-mail: przewozy@mzk.przemysl.pl
Piotr Mroczkowski - Kierownik, tel. 16 678 30 44 wew. 24
 
DZIAŁ TECHNICZNY
e-mail: techniczny@mzk.przemysl.pl
Leszek Radoń - Kierownik -  tel. 16 678 30 44 wew. 27
Bartosz Sawa - tel. 16 678 30 44 wew. 28
 
Stanowisko ds. obsługi informatycznej
Wojciech Seredyński - tel. 16 678 30 44, wew. 13
 
Stanowisko ds. BHP, PPOŻ i OŚ
Paweł Kikiela
e-mail:  bhp@mzk.przemysl.pl
 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Kamil Kędzierski
e-mail: inspektorochronydanych@mzk.przemysl.pl
 
 
Zasady składania skarg, reklamacji i odwołań Pasażerów
 
Wyciąg z Regulaminu świadczenia usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego organizowanego na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl oraz gmin ościennych, które podpisały z Gminą Miejska Przemyśl
 porozumienie międzygminne
(przyjętego Zarządzeniem  Prezydenta Miasta Przemyśla nr 311/2024 z dnia 16 lipca 2024 r.)
 
ROZDZIAŁ IV
SKARGI, REKLAMACJE i ODWOŁANIA PASAŻERÓW
 
§8
1.Skargi, reklamacje i odwołania Pasażerów w sprawach związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej rozpatruje Operator, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2.Reklamacje dotyczące opłat za bilety nabywane w aplikacjach mobilnych na telefon rozpatrywane są przez operatora danej aplikacji.
3. Reklamacje dotyczące nałożonych na Pasażerów opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu rozpatruje podmiot, z którym Operator zawarł umowę na przeprowadzanie kontroli biletów.
4.W przypadku negatywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji, o której mowa w ust. 2 i 3, Pasażer ma prawo złożenia odwołania do Operatora.
5.Skargi, reklamacje i odwołania w sprawach związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej należy składać do Operatora w formie pisemnej, na jeden z niżej wymienionych sposobów:
    1)drogą pocztową na adres Operatora (ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl)
    2)osobiście w siedzibie Operatora (ul. Lwowska, 9, 37-700 Przemyśl)
    3)drogą elektroniczną na adres e-mail Operatora: sekretariat@mzk.przemysl.pl
6.Skargi, reklamacje i odwołania powinny zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzą, i jej adres.
7.Operator zobowiązany jest do rozpatrzenia skargi, reklamacji bądź odwołania niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia skargi, reklamacji lub odwołania, z zastrzeżeniem ust. 8.
8.W razie konieczności przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego termin rozpatrzenia skargi, reklamacji bądź odwołania może zostać wydłużony. W takim przypadku Pasażer przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 7, jest informowany o przedłużeniu powyższego terminu.
9.W sprawach spornych Pasażerom przysługuje odwołanie do Prezydenta Miasta Przemyśla.
10.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przewozowej, Pasażerowi przysługuje odwołanie wynikające z przepisów Ustawy z dnia 15 lipca 1984 r. Prawo przewozowe ( Dz.U. 2020 poz. 8 z późn. zm.).
 
Operator - Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o o.  z siedzibą w Przemyślu, ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl
Data publikacji: 19-09-2023 09:06
Powrót do poprzedniej strony »
Znak MZK

Rozkład jazdy

Portal Pasażera

Portal pasażera

MZK Przemyśl - logo
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.
37-700 Przemyśl ul. Lwowska 9
NIP: 795-20-45-083

Wysokość kapitału zakładowego Spółki 10.562.500 zł
KRS: 0000076814 Sąd Rejonowy w Rzeszowie
XII Wydział Gospodarczy Rejestr Przedsiębiorców

Polityka prywatności Deklaracja dostępności Wersja XML

Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...