- Dla pasażera
- >
- Bilet w komórce
Bilet w komórce
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. informuje, że obok tradycyjnej, papierowej formy, pasażerowie komunikacji miejskiej w Przemyślu mają możliwość nabycia biletów w formie biletu elektronicznego za pośrednictwem smartfona. Dotyczy to zarówno biletów jednorazowych jak również okresowych imiennych, z wyłączeniem biletów specjalnych oraz karnetów wieloprzejazdowych.
Do zakupu biletu elektronicznego wystarczy smartfon z systemem Android lub iOS oraz aplikacja jednego z 5 operatorów współpracujących z MZK w Przemyślu:
- mPay - https://www.mpay.pl/
- SkyCash - https://www.skycash.com/
- zbiletem.pl - https://zbiletem.pl/
- moBiLET - https://mobilet.pl/
- GoPay - https://gopay24.pl/
Dzięki współpracy niektórych z w/w operatorów z bankami, zakupu biletu można także dokonać bezpośrednio z aplikacji bankowych poniższych banków:
- Bank Pekao S.A.
- PKO Bank Polski
- Santander Bank Polska
- Bank Millenium S.A.
- BNP Paribas Bank Polska S. A.
- Allior Bank S.A.
- ING Bank Śląski S.A.
- VeloBank S.A.
Korzystanie z aplikacji jest całkowicie bezpłatne, a zakup biletów jest możliwy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu, bez posiadania gotówki. Do zakupu biletu konieczne jest połączenie z internetem. Zakupiony bilet okazuje się podczas kontroli bezpośrednio z aplikacji na telefonie, z którego dokonano zakupu.
Linki do pobrania i instalacji aplikacji oraz instrukcje obsługi można znaleźć na stronach internetowych powyższych operatorów.