MZK Przemyśl - logo
Miejski Zakład Komunikacji
Sp. z o.o. w Przemyślu
  • piątek,  11 lipca 2025
  • Logo Facebook
  • Logo ePUAP
  • Logo BIP
  • Logo WCAG WCAG
  • Aktualności
  • Informacje o Spółce 
    • Informacje podstawowe
    • Dane kontaktowe
    • Organy Spółki
    • Przedmiot działalności
    • Zamówienia Publiczne
    • Praca
    • Ochrona danych osobowych
  • Dla pasażera 
    • Portal Pasażera
    • Rozkład jazdy
    • Wykaz linii
    • Rodzaje i ceny biletów
    • Rodzaje ulg
    • Gdzie kupić bilet
    • Bilet w komórce
    • Opłaty dodatkowe
    • Kontrola biletów
    • Akty prawne i inne dokumenty
  • Oferta handlowa 
    • Stacja Paliw
    • Serwis klimatyzacji
    • Parking TIR
    • Parking dla sam. osobowych
    • Reklama
    • Wynajem nieruchomości
Znak MZK

Rozkład jazdy

Portal Pasażera

Portal pasażera

Deklaracja dostępności

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej mzk.przemysl.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 6 lutego 2020 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 31 marca 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 18 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Anna Łyszczarz — email: sekretariat@mzk.przemysl.pl lub telefonicznie +48 166783044 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Parking dla petentów wyposażony jest w specjalne miejsce dla osób niepełnosprawnych.

100 % naszego taboru jest przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych (niskopodłogowe, przyklęk, rampa do załadunku osób).

We wszystkich autobusach zamontowany jest system informacji pasażerskiej z informacją głośnomówiącą dla osób niedowidzących.

Sprzedaż biletów miesięcznych prowadzona jest w kiosku , gdzie okienka są na poziomie parteru z dostępem od strony chodnika.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępności tłumacza języka migowego.

Powrót do poprzedniej strony »
Znak MZK

Rozkład jazdy

Portal Pasażera

Portal pasażera

MZK Przemyśl - logo
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.
37-700 Przemyśl ul. Lwowska 9
NIP: 795-20-45-083

Wysokość kapitału zakładowego Spółki 10.562.500 zł
KRS: 0000076814 Sąd Rejonowy w Rzeszowie
XII Wydział Gospodarczy Rejestr Przedsiębiorców

Polityka prywatności Deklaracja dostępności Wersja XML

Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...